Friday, May 3, 2013

Perangai orang perempuan yang paling teruk

Pada aku, perangai paling teruk orang perempuan adalah 'suka menunjuk'. Diorang suke sangat 'menunjuk' apa yang diorang ada walaupun perkara tersebut akhirnya akan merosakkan harga diri mereka sendiri, lepas tu nangis. Nangis buat apa kalau sendiri yang cari masalah.

Tau ke diorang tunjuk kat sape? Diorang tunjuk kat public la. Ish ish...

Ada tu pulak yang rela bagi bf amik gambar diorang mase tengah 'buat' tapi tak kisah kalau muka bf dia sendiri tak masuk sekali. Adoi. Cerdik tol la orang perempuan ni. Pastu kalau dah famous nanti, adakah si bf tu akan tanggung malu jugak? Korang tak reti fikir ke?


banner
Previous Post
Next Post

0 comments: